dijous, 6 de novembre del 2008

Saló del Manga 2008

Toca parlar del XIV Saló del Manga :D

Com molts sabreu va ser del passat 30 d’octubre al 2 de novembre, i jo vaig anar-hi dos dies: el divendres i el dissabte.

Divendres 31-10-08:

Em vaig descuidar de dur la càmera, així que no hi han fotos del dia en que una bola de drac em va abraçar!

Tot just sortint de casa ja vaig veure a tres senyoretes preparades i ben disfressades per anar al saló. Una d’elles anava d’una noia de Bleach (diria que es diu Yourichi) i les altres dos ni idea :D

No sé si va ser pel fet que fos divendres, però no es va haver de fer gaire cua per les entrades i molt menys per entrar a la farga. Això sí, dins estava a petar (com sempre).

Fent un primer tomb amb el senyor Roger, ens trobem amb les boles de drac, que curiosament s’havien trobat amb en Goku. Elles cridaven: “pídenos un deseo!!”; i mirant encuriosida l’escena, fixo la mirada en una bola, ella em mira, acte seguit deixa anar: “un abraaaazooo!” i jo sense saber què fer em quedo plantada esperant a que una bola de drac m’abraci. Allò va ser molt estrany. Vaig sentir múltiples emocions alhora, moltes d’elles oposades i tot i així ficades en un mateix sac. No vaig saber com reaccionar davant el fet de ser abraçada per una bola de drac!!! Jajaja realment va ser divertit, i més si hagués pogut veure’m la cara que vaig posar :) El pobre noi-bola-de-drac va marxar amb cara de: que le pasa a esta tia? XD


El cosplay va estar entretingut. Va pujar un mini-Goku amb el seu pare (suposo), de fons el segon opening de DB Z i una massa de gent cantant: “llum, foc, destrucció...” va ser un moment molt maco. També va pujar una mini-Sakura Card Captor, era taaaaan mona :D

Després de que vingués el Bernat, vam tornar a la farga on hi havia l’Edu i un amic. Em va fer gràcia veure’ls^^ feia temps que no sabia res d’ells.


El dia va acabar amb un mal de cap enorme i un malestar general. Llit com t’estimo!

Dissabte 1-11-08:

La senyoreta Vicky es troba al seu llit dormint, però s’ha de despertar perquè encara s’ha de “tenyir” el cabell de rosa!! Bueeeeeeno el resultat no va ser el desitjat, però què hi farem, tens el cabell massa fosc pel rosa aquest.

Vestits i preparats, agafem el tren cap a hospitalet. D’anada, concretament entre el tram Sants-Hospitalet, la nostra bella flor de cirerer (Raül) es va canviar de roba. Fet això, totes les mirades es van posar en ella. Al tren hi havia el senyor-ventilador, personatge que anava movent el cap d’un costat a l’altre (amb la velocitat i les pauses que fa exactament un ventilador). La pausa la feia (inexplicablement!) quan posava la vista en la nostra flor.

S’ha de dir que la Sakura li va treure una mica (molt) de protagonisme a la Haruko (sèrie: FLCL, cosplayer: Vicky).

Entrar a la farga no va ser tan fàcil ni tan ràpid com el dia anterior. Vam haver de fer moooolta cua per agafar les entrades. Desprès d’agafar-les, vam anar a un bar… un bar que es deia Piolín!!! Ens vam agafar uns entrepans i al sortir (molt estafats), la cua per entrar no era gaire llarga, així que ens vam posar a fer cua mentre menjàvem. Al entrar dins la farga, ens vam trobar amb el Santi, la Iris, el Javi i una amiga d’aquests.





Vicky al tren


La nostra flor de cirerer

mare meva! que SEXY!



Haruko intentant ficar-li mà a la Sakura XD

Fent cua

Darth Vader fent cua

molt mona


Boles de drac del dissabte (a mi em van agradar més les del divendres).


Noia gravant a la nostra flor

Vicky no tens llavi superior!!!

Vas enamorar!


Que te comooooo

Yeah!!

Javi+Santi

Atenció la meva cara!

DIOS!! que sexy Raül!!


Un cop fet un tomb, vam anar a veure el World Summit Cosplay. Vaig acabar amb mal a tot arreu (com tothom). Hi havien disfresses molt currades.

Em vaig emocionar amb l’actuació de les noies d’Utena, de fet no! XD però sí és cert, que va molar. La de Digimon també va agradar, i a mi personalment em va agradar la de Naruto que va ser divertida. Van representar l’escena en que el Rock Lee lluita amb el Kimimaru i beu sake. El noi que feia de Lee, sabia fer acrobàcies i demés coses, cosa que va agradar.

La Vicky, la flor de cirerer i jo vam sortir a prendre algo a fora; i quan ells dos van marxar, vaig tornar a entrar al poliesportiu, on feien un concert de Jam Project. El Roger ho estava mirant i m’hi vaig apuntar. Al acabar el concert, vaig tornar a la farga amb el Roger per fer les últimes compres.




Flor fullejant un còmic








Cares molt autèntiques



Jam Project


Noi feliç :D


La nit va acabar anant a sopar a un restaurant Japonès i desprès a Marina. Va ser divertit nois^^ feia temps que no sortia. Em va agradar molt parlar i conèixer una mica més la Iris i en Javi :) A vosaltres, Vicky i Santi, us conec una mica més jeje


5 comentaris:

cilinderman ha dit...

Ueeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

I tu perquè no et disfresses?? EH EH EH?

Enhorabona pels cosplay del Raül i la Vicky :D. Brutalissims!

Guays les fotos XD! YEaaaaaaarhj!

Vicky Ticó Rivera ha dit...

Hola maca!!!
Ja has superat lo de l'abraçada de la bola de drac? Suposo que no, deu ser dur... ja me'n faig a la idea...

Primer de tot, comentar-te que he recuperat el meu color de cabell. Vaja, de fet no del tot, perquè a ratos veig el mon amb reflexos lila-rosa-vermells.

Segon: el Raül estava tant sexy... aix... m'he impres les fotos que li vas fer i les tinc al costat del llit... cada nit m'adormo pensant en la Flor de Cirerer!
La foto amb el cor és simplement genial.

Tercer: confirmo que la cua va ser horrible!
I l'estafa de l'ampolla d'aigua també!

Quart: Has oblidat mencionar el noi que no tenia cames! Tenia pals!
Uff.. i després al cosplay...XD qina anada d'olla, com vam riure a costa del pobre noi.. pero la veritat... tenia cames? no en tenia? no té pals! te cames! XD al final ja no sabiem ni perquè reiem...

Cinquè: Em vaig quedar amb les ganes de donar-li un bon cop de pseudobaix al Naruto que hi havia assentat al cosplay.. aprop.. massa aprop estava...

Sisè: Les fotos amb les llaunes al cap.. no tenen desperdici.. i sino demana-li a la Sarah, que cada dia em demana q li ensenyi les fotos de les cocacoles!

Setè:També coincideixo amb que l'aniversari va estar guai i sobretot coneixer més al Javi i a la Iris ;)

Vuitè: Gràcies Home Cilindre!

Novè: Tània Tonta

Desè: El finde del 15 estaràs per And?

Aixo és tot......

Adeuuuuuu

himiko ha dit...

Diossss si!! el noi amb pals en comptes de cames!!! que bo!! XD Quin fart de riure :D

si, aquest cap de setmana pujo a Andorra; i tu?


merci per comentar^^

Vicky Ticó Rivera ha dit...

Monstreeeee! a veure quan actualitzes!! que trobo a faltar les teves actualitzacions!! jejeje


Petons desde el pais de la gent sosa

Anònim ha dit...

***
Oh My Dog! Oh My Dog!
Mother Mine.
Soc Jo Que Vaig Mig Tarada Del Cervell Per La Vida o La Colegiala Peluda Era El Raul?
xDD
La Vicky Està Fabulosa De La Muerte!
Vamos, Com Sempre!

Sou La Cebolleta En Vinagreta!!

( CereZa Fresca y Tierna)