dimecres, 19 de novembre del 2008

Fotos dissabte 15-11-08

Ñuuu el dissabte va ser l’aniversari de la Sheila!! Felicitats de nou :)

La senyora Sheila ja tenia plans amb el xicot (sopar romàntic+joc eròtic), així que la Laia, la Vicky i jo vam anar a sopar a l’Angelo. La Laia havia fet els 20 el dia 3 de novembre, i com que no l’havíem vist abans, li vam portar el regalet al sopar-“celebració” de múltiples aniversaris (aquella nit l’Ada també celebrava el seu).

Abans de començar la nit en qüestió, vaig sortir de casa a fer un tomb, mentre esperava a que la Vicky arribés a casa seva. Feia dies que no passejava per Encamp. Em vaig trobar amb una minideixalleria, era la primera vegada que en veia una!

Després de passejar i començar a tenir fred, decideixo anar cap a casa de la Vicky (em va tenir abandonada al carrer una bona estona). La Laia ens va passar a recollir a casa la Vicky i vam anar a sopar. No hi ha fotos dels regals, només d’una cosa XD


Regal Laia: Cosa per fer massatges al cap (et desperta TOTS els sentits això :D)+espardenyes color lila+bufanda color lila.


Regal Sheila (Li vam donar després de sopar al Polaris): Cosa per fer massatges al cap (el Torri casi se’ns piiiiiiiiii)+gel de dutxa “Té Verd”+ pack "ja no faràs pudor mai mes.


Regal Ada (a ella se’l vam donar després de sortir del Polaris): llibre de receptes ecològiques+pack d’espelmetes i incienso.





minideixalleria

Laia

la noia sense llavi superior







Torri







cara a cara

que bonic és l'AMOR!

+amor

cosa per fer massatges al cap+massatge al cap a Dani= ORGASME

Sito i Torri



XD








que macoooo

+ que macoooo

Vicky i les ampolles 1: al nas!

Vicky i les ampolles 2: als PITS!

Vicky i les am-polles 3: a la castanya!

Vicky i les ampolles 4: sóc una diablessa!

Vicky al sense nom menjant una cosa amb regust de pipi? XD

jo i l'elefant

Meri fent publicitat d'encenedors.
Preu:1,5€

+ publicitat (així crec que tindrà més èxitXD)


Carla i Andy



ñeeeeee








rum rum

3 comentaris:

Vicky Ticó Rivera ha dit...

Les minideixalleries.. les havia vist.. pero no m'havia adonat del que eren!!
Por!

La foto de la laia am el nas "aPOLLAt" a la amPOLLA és la polla!
XD

Sortim molt maques a les fotos de trios. Estic pensant quina imprimir-me per penjarme en algun lloc ;)

Hi ha una foto del Torri amb una cara realment...XD Weno, les fotos dels 2 enamorats no es queden curtes tampoc!


Per que collons no m'avises que se'm veu tot???? XD aix... tagradava eh???

El book Sheila-Tania... es.. com dirho.. entre les cares que poseu i el fum que hi ha.. sembla que aneu fumades!

La sessio amb les ampolles de cervesa es genial... el proxim cop n'haurem de fer mes!!!
Fins i tot podem utilitzarles (les ampolles) com a actrius en els nostres videoclips!

Tania, l'elefant et queda genial, llastima que el fons estigui borros i no es vegi la teva foto despullada a la pantalla!

Nomes em falta dir que: jo vaig comprar un metxero i la vida em va canviar moltissim!! Desde que el tinc han millorat tots els aspectes de la meva vida.. aixi que COMPREU-NE!!!!

himiko ha dit...

seee m'encantava :P

Anònim ha dit...

***
Hello!!!

a) La Laia Està Molt Guapa.
Em Repeteixo, Ho Sé.

b)Les Fotos De La Vicky Amb Les Ampolles Em Posen Calenta.

c) M'encanta El Teu Blog! Ets La Puta Meva Ama! Dame Con El Latigo!
Grrrrruuar!

e) Como Me Gusta El Jamón!


( La Cirera De Les Galaxies)
Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiu!*