dijous, 21 d’abril del 2011

Jornades Barnalúdica 2011

Tenia un objectiu principal: assistir a les exhibicions i/o tornejos de softcombat i fer moooltes fotos, però això no va passar XD

El divendres 25 de març s'inauguraven les jornades barnalúdica.
Acompanyada per la Heli i el Rubén, vaig entrar a l'espai jove de Gràcia. Ens van rebre molt amablement tot donant-nos tríptics amb el programa d'activitats, i oferint-nos llàpis i bolígrafs.
El softcombat encara no començava, així que vam decidir anar a la ludoteca a fer temps. Allà em vaig trobar amb la Rocío i el Marc (antics companys de D&D).

Amb un grupet de 5 es podia jugar a moltes coses, però vam decidir provar ZOMBIES!!!
Després d'una lectura ràpida a les instruccions, ja no havia marxa enrere: a matar!!
El joc està prou bé, no és gaire complicat. El temps va passar i quan ens vam adonar, ja no feien softcombat. La partida va acabar amb la Rocío com a guanyadora.

Vam acabar el dia jugant al Jungle Speed la Heli, el Rubén i jo. Era el primer cop que el Rubén hi jugava i el pobre no va guanyar cap cop. La Heli va estar a punt de matar a dues persones amb el tòtem. Heli, el tòtem no es per llençar-lo! XD

Va ser molt divertit! Podria haver anat a l'endemà o el diumenge, però no va poder ser. L'any vinent repetiré segur! ^^



Heli (aquesta foto la va fer en Rubén)

Rubén

la ludoteca








" Per què sembla que tots m'apunteu a mi?"

3 comentaris:

Vicky Ticó Rivera ha dit...

Tots t'estaven apuntant. XD

L'any vinent m'apunto :)

himiko ha dit...

Viam si es vera XD
La pròxima cita és al casal jove de les corts eh! el one night stand! :D

No! no era jo el nino negre! jaja

Anònim ha dit...

Vicky, a quien apuntaban era a mi...
:_(
Ruben