dilluns, 6 d’abril del 2009

K-ON!


weeee ahir vaig veure el primer capítol de K-ON! Una de les sèries que acaben de sortir a la llum!!

De la mà de Kyoto Animation, aquesta comedia musical pot ser una de les millors novetats de la temporada! Tot i que no ha començat gaire fort, jo apostaria per ella^^

Les protagonistes:




Yui a la guitarra


Mio al baix


Ritsu a la bateria

Tsumugi al teclat

L'opening:



L'ending:






Jo ja tinc preferida XD m'agrada la Mio^^


moemoemoemoe




Vosaltres que en penseu? ^^

8 comentaris:

himiko ha dit...

Bé, com que ningú m'ha comentat aquest post, me'l comentaré a mi mateixa XD

M'encanta que surtin tortugues per les baranes de les escales^^

L'ending, oh mare l'ending!! És TAAAAAAN awesome!!!! M'agrada molt!!

I la Mio és tan monaaaaa^^

Ja tinc ganes de veure el segon capítol!

Javi ha dit...

Ostres tu no has deixat temps a que la gent es miri el capitol XD

I la veritat sembla que sera entretingut, per passar be l'estona

No se perque pero tinc la sensacio que cada dia parles millor de l'ending XD

Crysanida ha dit...

Moooo
Una caracterització dels personatges impecable. No es podia esperar menys de Kyoto Animations.
Ara falta veure la història, però no preocupa molt... aquesta gent saben el que es fan :P

Kyoto Animations; BANZAI BANZAI!

himiko ha dit...

^^

Merci per comentarrrrr :D

himiko ha dit...

Després de veure el 2n capítol, puc assegurar que aquesta sèrie té moooolt de futur!! :D

Coneixem una mica més el caràcter de les protagonistes, i no defrauden gens!! La meva prefe, la Mio, és molt tímida, i té moments relament mooolt bons!! És ultra moe-kawaii aquest personatge!! Tot i que les altres tmpk es queden curtes!!

cilinderman ha dit...

FLIPA! M'he fixat ara en la intro i la pava del teclat té un Korg Triton (crec que Extreme) que és ni més ni menys que el mateix que tinc jo XD. Jajajaja! Que extrem!

himiko ha dit...

jajajaja ULTRA extrem!!!

Crysanida ha dit...

Actualitza algo!!! Ja perds pistonades... per cert, estic viciant a Gundam!