divendres, 16 de gener del 2009

Guild Wars: en busca de la recompensa XD

Després de molt de temps, ahir em vaig ficar a jugar una estoneta a Guild Wars.

Ara us presentaré a les meves nenes^^. Jugo poc i a mes quan jugo ho faig només amb una, amb la primera que vaig crear: la Himiko Hyuga.


(fer gran les imatges per veure millor^^)



Himiko Hyuga:
Guardabosques/Hipnotizadora


Himiko Edlh:
Guardabosques/Nigromante
Personatge PvP

Himiko Hakai:
Asesina/Nigromante

Lady Phyras: Ritualista/Nigromante
Aquest personatge el va crear el tete.



A l’entrar, he vist que tenia una missió completada, la de Aliados del norte. La única cosa que faltava era parlar amb Jalis Martillo de Hierro per rebre la meva recompensa. Així que desprès de passar per dues o tres zones explorables (sé que vaig passar per Montes Varajar, i em vaig endinsar en Mazmorras de guerra), i haver matat alguns bitxos, m’han donat la meva recompensa: 10000 d’experiència, 1000 punts de reputació entre els Norn i un Tapiz del monumento.

Desprès de rebre la recompensa he tingut audiència amb el rei (el rey enano!). Hem parlat sobre els destructors, i al acabar m’he dedicat a matar uns pocs bitxos fins arribar al campament de Gunnar. Allà he estat mirant quina missió faria a continuació, i m’he ficat pels Dominis de Norrhart. He arribat fins a Llanuras Bélicas de Grothmar i m’he quedat allà. Ara fins que torni a entrar…XD



Matant Diablillos de Hielo a Montes Varajar


Cadàver de Grifo Bendito

A baix a l'esquerra la meva mascota Tsuki^^


Matant més Grifos Benditos


Corrents per Mazmorras de Guerra


Mireu que guai estic matant una Brizna Helada^^

Quan moren mola molt, cauen al terra i acte seguit es descomposen fluuuum



Desprès de sortir de les mazmorres i abans d'entrar al campament de Gunnar, mireu quin racó més bonic em vaig retrobar

Jo al campament Gunnar ballant :)

Lluitant contra un Alma de pino montañés pels dominis de Norrhart



Un conillet a Llanuras Bélicas de Grothmar





3 comentaris:

cilinderman ha dit...

Vici Vici Vici!

El guild wars és una falsificació del WoW!

himiko ha dit...

que maco...

Vicky Ticó Rivera ha dit...

ja veus.. quin reportatge mes extens sobre la teva vida virtual, no?

sento dirte que no mho he llegit tot, nomes mhe mirat lo de les teves nenes xD



KIKY.... i recordeu: Yo quiero Golden Wits!!!! Golden Wiiiits!!!!!