dimecres, 28 de maig del 2008

Mola Mola

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Nom: Bot o Peix Lluna
Nom científic: Mola Mola






Aquest peixet té un pes mitjà d'uns 1000 Kg, tot i que pot arribar als 2000 Kg, i una longitud mitjana de 1,6 metres ( també s'han trobat de fins a 3 metres).

Mengen diversos tipus de meduses, calamars, crustacis, peixos petits, algues, etc.

Són dòcils i no representen cap amenaça ^^




A més, es considerat tot una delicadesa en alguns llocs. Els mercats més grans per aquesta carn són Taiwan i el Japó.


plat elaborat amb carn de mola mola




N'he vist algun cop en algun aquari, però en aquells temps no sabia apreciar lo MOLT que mola :D jojojo





___________-soooooooooooooooooooooooooooofff


4 comentaris:

Unknown ha dit...

Buagh, son enormes! Un cop vaig veure un documental al Canal 33. Son realment especials... tot i que si et dic la veritat, em semblen mooolt moooooolt lletjos, horribles! Com tu! XDDD

Mmmm... quina bona pinta el plat, tinc unes ganes de tornar a casa i menjar bé!!! Estic de la pasta i l'arrós fins als...

Sushi power! Mata ne, baka!

Unknown ha dit...

Aquests peixos són realment especials, i suposo que sabeu per què es diu peix lluna, oi? Si no, m'ho pregunteu, que jo sí que ho sé.
I jo mai em menjaria un animal com aquest. Hi ha coses i coses.

Aquest cop contradic al senyor khera pel que respecta a lo del "sushi power". No m'agrada gens aquest tipus de menjar.
Amb tu començarem a complir la nova ordre 66, per eliminar la nova generació de jedis, i ser jo l'únic que quedi

himiko ha dit...

no ets l'únic que ho sap ^^

Unknown ha dit...

jo no... ho podrieu explicar XD